szerda, január 19, 2005

Tovább tart a kísértés című műsor a sarki boltban. Rettenetes érzés minden nap úgy elmenni a bolt előtt, hogy tudod: bent minden fekete korongot féláron adnak. Muszáj volt még egyszer benéznem. Nem esett nehemre erősnek maradni; csak negyed órája volt még nyitva, de a belehallgatók mindegyike mellett pokemonok válogatták a 160 bpm-es divatos, egyszer használatos darabokat. Azért én is találtam párat megint, pedig nem mertem alaposnak lenni.

NEM VETTEM MEG:

The Discotech of Julien Jabre
Yellow Productions, mar 2003

A1 Herbie Hancock Stars In Your Eyes
B1 George Duke I Want You For Myself
B2 Sun Palace Rude Movements
C1 Blaze The Garden
D1 Julien Jabre Deliverance

Nem vettem meg, pedig kétszer is kacérkodtam vele. Nehéz döntés volt, na de még egy szalondiszkó lemezt nem akarok. Édes az a George Duke és a Sun Palace is flitteres, nade senki sem fog rá táncolni, max gyorsabban kevergeti a koktélját. Otthoni hallgatásra pedig idiotizmus egy olyan lemezt venni, amit ötpercenként fordítgatni kell. (A1-ért és D1-ért kár azért...)

Buscemi - Camino Real
Downsall, may 2003

1. Gadget Girls
2. Obrigado (Isabelle Antena)
3. Viaje Feliz
4. Praia Boogie
5. Voodoo Voyage
6. The World Around (Michael Franti)
7. A Te O Fin (Carla Alexandar)
8. Midnight Sessions
9. Seaside (Isabelle Antena)
10. Camino Real
11. Ghost Track Man (Ted Milton)

Buscemivel sehogy nem állok. Nem értem egyenlőre, mitől lenne más. Nem ismerem eléggé, de a pár belehallgatás után jellegtelennek tűnik most is. Töltelékért nem adok ki hat és fél rugót (még ha most csak a felét is kellene kifizetni.)

Ursula 1000 - Samba
Eighteenth Street Lounge Music, 2003

A1 Samba 1000 (Original)
A2 Samba 1000 (Nicola Conte "Warm Waves" Version)
B1 Samba 1000 (Rob Mello's No Ears Club Mix)

Nem, most nem ursulás a kedvem.

Archie Shepp - Song For Mozambique (remix)
Mo'Smog, 2004
Kár, hogy az egész dalban sehol nem hallottam Archie Sheppet. Nemkell.

DE EZT MEGVETTEM:

Les Hommes *****
Schema, mar 2002

A1 Boogaloogalick
A2 In spring
B1 Vista do mar
B2 Hommage
C1 Six and eight
C2 WeeGee
C3 The Fourth homme
D1 Way out

Hiába nem volt rajta az Intraspetto és a Pousada do amor, mégis megvettem. Régi kedvenc lemezem és már nagyon régen hallgattam.