szerda, január 12, 2005

Moloko - I Am Not a Doctor ****
AM, aug 1998

1 Flipside
2 Knee Deepen
3 Blink
4 Stylophone Pet
5 Downsized
6 Sorry
7 Sing It Back
8 Pretty Bridges
9 Be Like You
10 Caught in a Whisper
11 Or Zee
12 Id
13 Tatty Narja
14 Over My Head
15 Should've Been Could've Been

Tudom, hogy ma jött ki az Ipod Shuffle és majd mindenki ilyet akar, de én még rettenetesen élvezem azt a pár év retrót, apró hátralépést a negyedik dimenzióban amit a kis karácsonyi discmanem nyújt. Régi lemezeket kapartam elő, persze nem olyan régit, hogy NZANGA is bólogasson, és így futottam bele ebbe a molokóba. Jó, a Moloko nekem főleg a Statues, a Things to make and do és a Fun for me, de azért szégyenletes, hogy erről a lemezről mennyire megfeledkeztem. Pedig itt is idiótán alt alti a Roisin Murphy, hihetetlenek a ritmusok, dramenbész dramenbész, meg szingitbekk. Jó ez a Molokó, tényleg jó. Asszem már várom, figyelem az új lemezüket. Ha kicsit is, de rajongok.