csütörtök, január 06, 2005

INXS - Kick
Atlantic, jan 1987

1. Guns in the Sky
2. New Sensation
3. Devil Inside
4. Need You Tonight
5. Mediate
6. Loved One
7. Wild Life
8. Never Tear Us Apart
9. Mystify
10. Kick
11. Calling All Nations
12. Tiny Daggers

Restancia, hogy bevalljam: a karácsonyi lábtiprást én erre a muzsikára végeztem. Alapmü, persze, hogy alapmü, hiszen erre takarítottuk a szobánkat a növéremmel minden szombaton. Az ö kedvence volt, én meg elviseltem, morogva, hogy jöhetne már az REM, aztán, ahogyan a kislibáknak a gumicsizma, úgy vésödött be minden szám. Újrahallgatva is tömény nyolcvanas évek beli Doors, romantikus hajhátravetös, lehet rá hülyén-szenvedélyesen dönteni a mikrofont, egész RnR színházat építeni, ja, meg is tették. Jó zene. Jó kis zene.

És a Mediate, az milyen hip-hop! És a klipje? Megvan? Emlékszik egyáltalán még valaki rajtam kívül a Mediate klipjére? izborn kukac hotmail pont com