csütörtök, január 13, 2005


Adam Freeland @ Tilos Party
Petőfi Csarnok, 2001 január 13.

Első rész
Második rész

Vigyázat, túlvezérelt, olcsó termékeket pillanatok alatt megsemmisítő gyilkos basszusok!!!

Napra pontosan négy éve volt. Semmit, de semmit nem kopott, ugyanúgy hat, mint akkor. Akkor, amikor megtértem, mert ahogy nagymenő djújságokban szokták volt írni maga a breakbeat pápa celebrálta a misét. Emlékszem, (drága gyermekeim, öregapó mesél nektek) az I&I-ban kikértem még délelőtt a Tectonicsot, hogy megnézzem, ki ez az ember, jó, jó lesz, olyan mint a nagykedvenc FSOL, meg hiphopos is, meg olyan breakes. Féltem a partyra menni a rossz tapasztalatok miatt: az ostoba tiniDnB sosem volt otthonos közegem, a nyúldzsezzre kiválóan lehet kávézni, de annyi, a mulatós bigbeatnél meg már többet akartam, untam. Este aztán belevetettem magam a Tilos Partyba, totál egyedül, csak ferivel futottam össze pár percre. Aztán megjelent Adam Freeland, megszkreccselte egy picit a fallamínnááát feltolta a basszust, ami azóta sem volt annyira okos, én meg elmerültem valahol a gyér tömegben. Két órán át nyomtam exogén kemikáliák nélkül, talán csak egyszer mentem ki utántölteni a korsómat. A PMTnél már mélyen hittem, azóta is Credo.

Írhatna már valami entellektüellről a NZANGA, mert még elpártolnak az újonnan szerzett sznobolvasók :-)