szerda, november 24, 2004

Stevie Wonder - Talking Book *****
a londoni szállitmányból
Motown, 1972

1. You Are The Sunshine Of My Life
2. Maybe Your Baby
3. You And I
4. Tuesday Heartbreak
5. You've Got It Bad Girl
6. Superstition
7. Big Brother
8. Blame It On The Sun
9. Lookin' For Another Pure Love
10. I Believe (When I Fall In Love It Will Be Forever)

Nekem új dolog ez a Stevie Wonder, egy újszülöttnek, ugyebár. Azokra a nem-érzelgös, nem-sláger dalokra voltam kíváncsi, amitöl nekem sztivi maga a csodapista. Ezen az alig negyvenperces lemezen több is van ilyen kényeztetö dalból. Most éppen a Big Brother szól, azzal a nagyon fura hangszerelésével, a túlontúl erös túl gyenge dobokkal, az elmaradhatatlan szájherflivel, a varázslatos dallamával, jujj, nagyon jó. Megveszem az összeset a hetvenesekböl, és boldog leszek.

''Az egyszerüen mégiscsak tarthatatlan állapot, hogy nincsen egyetlenegy sztivivandöröm sem''- gondolta magában izborn, és alászállott az cd böngészdének. DOhos poros pince mélyén s, mint stevie, w, mint wonder, kerestem, aztán a pulton kitéve találtam meg.