péntek, november 26, 2004

Raphael Saadiq - Ray Ray ***
Pookie Entertainment, Oct 2004

1. Blaxploitation
2. Ray Ray Theme
3. I Know Shuggie Otis
4. This One
5. Chic Like You - Alliebaba
6. Live Without You
7. Detroit Girl
8. Not a Game - Babyface
9. Rifle Love
10. Chic - Teedra Moses
11. I Want You Back - Teedra Moses
12. I Love Her
13. Grown Folks
14. Save Us

A csávó a Tony Toni Tonéból és a Lucy Pearlböl! - csettintettem nyelvemmel, amikor Trevor Nelson bemutatta o"t és albumát. Aztán meghallgattam, és egy jól elkészített korszerü, kortárs r'n'b lemezen kívül semmit nem hallottam meg/még. Tökjó, fejhangon és tenoron énekel, szépen, a ritmusok néhol elcsúsznak, mint a yesterdays new quintetben, néhol egy pasi rímel, néhol egy csajszi vokálozik, prettyeg-pluntyog a kíséret, de két-három számon kívül egyik sem érint meg igazán. Vagy én nem értem, miröl, szól az r'n'b?

Hacsak nem a Bonus track mögötti rejtett dal. Ezt így ide, felvállalva, gitárral, tábortüzesen bátran vicces dolog. Na, erre kapott még két csillagot.