kedd, november 30, 2004

Fettes Brot - Aussen Top Hits, Innen Geschma *****
Alternatio (EMI), Sept 1996

1.Spiel mir das Lied vom Brot
2.Jein
3.Hallo Hip Hop
4.In Ist
5.Mal sehen
6.Schocktherapie
7....und ich geh nicht zum Arzt
8.Mikrokosmonaut
9.Supermann & Mondgesicht
10.Die Einsamkeint der Klofrau
11.Nordisch By Nature (Teil 3)
12.Silberfische in meinem Bett
13.Kleines Kind
14.Wildwechsel

Pedig megfogadtam, hogy nem fogok reppet hallgatni, azt tessék. De hiába, ez a legjobb német hip-hop. Nekemvaló, nem büntetös, a rimek a helyükön vannak, németül, nem vivául, csupa meglepö, vidám rim, értem a szöveget, örülök, jó nekem.

Pedig amikor megnyertem a Deutsche Wellén, csak a sláger tetszett. Fogalmam sem volt, mennyi minden van még benne a többi dalban. Hozzánöttem, nagyon megszerettem. Kellett hozzá majdnem tíz év.