kedd, április 26, 2005

Locomotiv gt- AZALBUMM *****
Favorit, 1983

I.
1. 1 kocsi jön
2. Mindenki blues
3. Embertelen dal
4. Álomarcú lány
5. Ekiyeki propang
6. Nagyon kell, hogy szeress

II. oldal
1. Mindenféle emberek
2. Rajongás
3. Engedj el
4. Aquincumi séta (Santa Clara őserdő)

III. oldal
1. Hajnal
2. Síneken
3. Box
4. Áldd meg a dalt
5. Neked írom a dalt

IV. oldal
1. És jött a doktor
2. Cecey bácsi ifjúkori kalandjai
3. Kotta nélkül
4. I Love You Frisco
5. El-induló

Nekem ez az LGT. Digitalizálom, mert néhol már pattog vagy ugrik. Egyszerűen tökéletes lemez. Az LGT így, élőben bizonyít igazán. '90 körül vásárolhattuk, amikor a nagy lemezraktárakat felszámolták. Tíz-húsz-ötven-száz forintokért adták a lemezeket, csak ne kelljen tárolni, úgysem veszi senki, mert akkor mindenki már látta a vinilkor alkonyát. Tizenpár évesen könyörögtem ki anyukámtól azt a huszast vagy százast, amennyibe ez került, míg ő magának a Koncz Zsuzsa: Menetrendet , apámnak meg valami Fonográfot vett meg. Sosem volt családi tradíció az LGT, inkább a Szörényi-Bródy vonal ment, de én betehettem a kosárba ezt a dupla lemezt, mert annyira szerettem volna azt hallgatni, hogy meeendenki... meeendenki.... Fogalmam sem volt, hogy miről szól az ... és jött a doktor, csak nézegettem azt a rengeteg képet, plakátokat amikre oda van írva hogy 'Tonight: 10cc-LGT together', olvasgattam a résztvevők sorát, Gőz, Dés, Muck, Komár (!!), Gerendás, Horvátkornél, Nagyferó, Miklóska, és nem szerettem a Kottanélkül agresszivitását. Pedig...

Szeretnék tapsolva maradni.