csütörtök, december 02, 2004

The Graduate [SOUNDTRACK] ****
a londoni szállítmányból
Columbia, febr 1968

1. Sound of Silence - Simon & Garfunkel
2. Singleman Party Foxtrot - Dave Grusin
3. Mrs. Robinson - Simon & Garfunkel
4. Sunporch Cha-Cha-Cha - Dave Grusin
5. Scarborough Fair/Canticle (Interlude) - Simon & Garfunkel
6. On the Strip - Dave Grusin
7. April Come She Will - Simon & Garfunkel
8. Folks - Dave Grusin
9. Scarborough Fair/Canticle - Simon & Garfunkel
10. Great Effect - Dave Grusin
11. Big Bright Green Pleasure Machine - Simon & Garfunkel
12. Whew - Simon & Garfunkel
13. Mrs. Robinson - Simon & Garfunkel
14. Sound of Silence - Simon & Garfunkel

Egyrészt a csöves hallgatós esten is már mennyire bejött, negyvenötösön hallgatni a három aranyhörcsögöt, amint mandolinon éneklik a Mrs.Robinsont, vagy rendes sebességen, de teljes odaadással a Scarborough Fair összhangzattanát, elveszve a rengeteg szólam között. És a többi "töltelék"? Nem is tudtam, hogy ennyire tökéletes. Ezt a lemezt nincs, aki ne szeretné, vagy ne tudná szeretni, ez a ma esti vacsora során is bebizonyosodott. És nekem audiofil, nehéznyomású, csodálatos fekete lemezen van meg.

Az HMV-ben vettem. Teljesen lelombozva mászkáltam a tengernyi polc között, mondván, képtelenség ezt végignézni, söt, az is lehetetlen, hogy egy konkrét lemezt megtaláljak, a lemezekbe meg nem lehet belehallgatni, így az ismeretlen akciósok is kiesnek... amikor megpillantottam a földszinti mozgólépcsö melletti állványon a vinil lemezekre nyomott filmzenéket. Kiárusítás a legjobb lemezekböl??? Örült módon, habzsolva kapkodtam le mindegyikböl egyet-egyet. Köztük ezt is. Nagyon nagyot szakajtottam.