péntek, február 18, 2005

VA - Dancin' Love ****
IRMA La Douce, oct 1999

1. Never Never gonna give you up - Barry White (7:19)
2. Got to have your love - Mantronix (4:42)
3. Georgy Porgy - Side Effect (4:19)
4. Hey Mr. D.J. - zhane (4:12)
5. You got the stuff - Bill Withers (7:41)
6. High steppin', hip dressin' fella - Love Unlimited (5:31)
7. You know how to love me - Phyllis Hyman (7:25)
8. Good lover - D'Influence (4:58)
9. What cha gonna do with my lovin' - Stephanie Mills (3:59)
10. Hang on to your love - Sade (5:59)
11. I love your love - N.Y.C. Donald Byrd and 125th Street (6:58)
12. I love you so much - Black Mighty Wax (4:23)
13. Hot butterfly - Gregg Diamond & Bionic Boogie (5:20)

Én szeretem a diszkót. Szeretem a kiszámítható négynegyedek szabályára illesztett improvizációit, szeretem a vidámságát, szórakoztató gazdagságát és a melódiákat, a hangszerekkel feljátszott ritmusokat. Szeretem ezt az irmás válogatást, azért mert erről a lemezről 'nem csak két szám jó' (Spityu Zu, Irmás Törvénykönyv 1.§.). Annak idején a nővéremnek vettem, 'csak úgy, jófejségből', magamnak csak biztonsági másolatot készítettem, de azt hiszem, visszakérem kicserélni, ő úgysem hallgatja már, én meg szeretném erről pörgetni a táncparkettet.

Nem utolsó sorban pedig süt a nap, discmant a fülre, mindenki pattanjon ki az ágyból és menjen rollerezni!