hétfő, február 14, 2005

Get on up (Hiphop Trax Sampling JB) **
Universal Japan, nov 2003

1. Cheka - Method Man / Redman
2. Supa Star - Group Home
3. I Shot Ya - Ll Cool J
4. Eric B Is President - Eric B & Rakim
5. Public Enemy #1 - Public Enemy
6. Hit Squad Heist - Epmd
7. Childrens Story - Slick Rick
8. Mama Said Knock You Out - Ll Cool J
9. Sleep Talk - Alyson Williams
10. Tonyies In The Wrong Key - Tony Toni Tone
11. Back 2 Da Street - Solo
12. Love You So - Soul IV Real
13. Feenin - Jodeci
14. The Payback - James Brown
15. Funky President - James Brown
16. Funky Drummer - James Brown
17. Soul Power 74 - Maceo & The Macks
18. Think - Lyn Collins
19. Hot Pants - James Brown
20. Its A New Day - James Brown

Nem hittem el, amikor Spityu azt mondta, hogy hallgathatatlanul unalmas ez a lemez. Végig kell csak nézni a tracklisten! Aztán betettem a discmanbe, hallgatni kezdtem, és nem, nem, az istenért sem jött át a fíling. Illetve felkapott, de két perc múlva meg is untam. Lehet, hogy túl belterjes ez a CD, lehet, hogy én nem hordok bőszárú nadrágot, de mire belekezdett volna rendesen funky mester, már csak unottan nyomkodtam a skip gombot.

Jó, a Tony Toni Toné számot azért játszanám én is szívesen.... Megvan, ott BRa el, hogy betesz ilyen hulladék töltelékzenéket, meg érzéktelenül, bután kever... Olyan, mint egy egyszerű tilosos müsor. Fikarcnyival sem jobb. Ezen az alapon bármelyik teszemazt Mezítlábas meséből platinalemezt lehetne nyomni Japánban.