szombat, október 02, 2004

megvettem: happy

Bushy - Don't Mind if I Do ****
Catskills, 2001

Original
Rae & Christian Mix
Groove Armada Ugly Dub
Groove Armada 100 Club Mix

Több éve kacérkodtam a gondolattal, hogy meg kellene venni, elvégre nem olyan rossz kis partytrack az a Giiirlz téma. Valahogy mindig találtam azért jobbat nála. Most azonban, amikor egy halom jó kis lemez darabja csak egy ezresé' a sarki lemezboltban és fizetést is kaptam, elegendö motivációt éreztem, hogy megvásároljam.

Határozottabb lettem a Rae&Christian mix után, egész végig a zombi és heppi mentek a fejemben, hogy igen, twintrackek, egyszerüségében okos, de az igazi meggyözö a Groove Armada 100Club változat volt. 33-on lassú csilles dántempó, ahogyan azt szánták is, 45-ön pedig Mr.Oizot idézö bólogatós minimál, finom, ügyes és vidám. Igen, azt hiszem így a legjobb ez a nóta.

Raw Deal - Blues For Brother George Jackson ****
Straight Ahead Recordings, oct 2003

Blues For Brother George Jackson
Blues For Brother George Jackson (Dallas & Gustafson Remix)

Ez is tipikus kejzeres-dal: pontosan látom magam elött, ahogyan erre mozgatja a vállát. Ártalmatlan, hátradölös, és akár jellegtelen is lenne, ha a fúvósok és az orgona nem mentenék meg. Finom kis brokenbeat Archie Sheppel, tehát jazz. A remix-szel még barátkozom, kétségtelen nagyobbat szólnak itt a hangszerek, de valahogy a broken az jobban bejön. De nem rossz, egy cseppet sem.