vasárnap, október 03, 2004

iZborn feat Csiburaska - Hidegháború
Tilos Rádió,
Round Midnight 041003

Loginova - Orosz beszéd kezdöfokon
Scott Bradley Tom & Jerry betétei
Django Reinhardt dalok
Orosz meselemezek
Little Richard & Jimmy Hendrix
Malente
Dolly Roll
...
meg ilyesmik


Csalódott vagyok, félsiker, ezt elrontottam. Nem, nem így szerettem volna. Sokkal több hellyel, lazábban, vidámabban. De nem teljesen a felkészültségen múlott, nem teljesen amiatt lett ilyen, mert nem voltam formában, és elfáradtam. Kit ne idegesitene, ha a stúdióban - miközben kolbászolgat két lemezjátszóval, laptoppal, CD-vel - ott enne inna cigarettázna internetezne még másik három, hívatlan vendég. Nem így képzeltem, a stresszfaktort nem szoktam beletervezni, ha hangjátékot szeretnék csinálni. Majd a NZANGÁval és Spittyel, majd máskor, másmilyet.

ps. update. persze, hatalmas respekt a producernek, Csiburaskanak, aki nélkül nem pengetett volna Django, nem beszélt volna Elvis, és nem tudtuk volna meg, mit olvasgat még Mr. Green esténként, ha nem hallgatja a wirelesst. Itt van, letöltheted, 42 perc, 25 MB, ogg formátumban. Így, utólag visszahallgatva, igazán vállalható.