péntek, október 15, 2004

Cure - Galore ****
Elektra, oct 1998

1. Why Can't I Be You?
2. Catch
3. Just Like Heaven
4. Hot Hot Hot!!!
5. Lullaby
6. Fascination Street
7. Lovesong
8. Pictures of You
9. Never Enough
10. Close to Me [Closet Remix]
11. High
12. Friday I'm in Love
13. Letter to Elise
14. 13th [Swing Radio Mix]
15. Mint Car [Radio Mix]
16. Strange Attraction [Album Mix]
17. Gone! [Radio Mix]
18. Wrong Number

Vili mondta, hogy szerezzem meg, mert ugyebár álmosak a nappalok, jönnek-mennek a felhök,a darkok csendben falconlak a fürdöszobában, az életben maradtak pedig Curet töltenek le a filecserélökön. Soha nem voltam Cure-os, söt, kifejezettem nem kedveltem akkor, tizenévesen, mert Robert Smithnek herélt hangjához hülye haja volt, meg mindig málnaszörpös maradt a szája, a gitárok meg annyira altik voltak, amennyire meg nem értett én nem akartam lenni soha. De most mégis kivülröl fújom az összes dalt, tudom a klipeket, hogy a remikszben játszik csak trombitán a polip. Újrahallgatva pedig... igazi tini rivájvöl, csupa vidám dal, igen, vidám, mert nekem a Cure csupa vidámság, boldog mosoly az ú.n. szenvedéssel eltöltött tizenéveim felett.

És különben is a Lullaby az hip-hop, a Love Cats meg drumandbass, és nincsen jobb dal péntekre mint a Friday I'm in Love