csütörtök, április 22, 2004

Coldcut - People Hold On: The Best of **
bmg, febr 2004

1. People Hold On (Ft Lisa Stansfield)
2. Doctorin’ The House (Ft Yazz)
3. Stop This Crazy Thing (Ft Junior Reid)
4. My Telephone
5. Kinda Natural
6. Autumn Leaves
7. Fat (Party & Bullshit)
8. Screw Loose
9. Find A Way (Ft Queen Latifah)
10. Plastic Man (12" Version)
11. Dreamer (Ecu Mix)
12. Coldcut’S Christmas Break
13. Beats & Pieces (12" Version)
14. People Hold On (12" Version)
15. Autumn Leaves (French Version)

hát nem mozgatott meg semennyire sem. pedig annak idején (1988!!) imádtam a coldcutot (!!), a lisa stansfieldet meg a yazzt, igy aztán kinéztem magamnak az acid house stílust a bravóból, és onnantól eszidesnek mondtam magam, ha valaki megkérdezte, milyen zenét hallgatok szívesen. vidáman hordtam a neonzöld-sárga mosolygó arcos rövidnadrágomat a balatoni vállalati üdülöben, anélkül, hogy tisztában lettem volna azzal, hogy ezek bizony szintetikus vidámító tabletták szabadstílusú reklámjai. most újra hallgatva, tömény nyolcvanas évek végének utánlövött nosztalgiája, ami beugrik, pár taktuson kívül pedig sajnos elviselhetetlen ez a lemez. jó, ott vannak a queen latifah meg junior reid klasszikusok, de most csak a szájamat húzom. mondjuk tuti, hogy lesz ennek még nosztalgiája. mármint a nosztalgia nosztalgiájára gondoltam. meta.