csütörtök, szeptember 16, 2004

jill scott - golden*****
hidden beach/epic, aug 2004

1. Golden (Orig. West Coast Mix)
2. Golden (East Coast 107 Mix)
3. Golden (Instrumental)
4. Golden (A Cappella)
5. Golden (Smitty Remix)

I'm taking my freedom pulling it off the shelf
puttin' it on my chain wearing it 'round my neck
I'm taking my freedom puttin' it in my car
wherever i choose to go It will take me far

I'm taking my own freedom puttin' it in my song
singing loud and strong proving all day long
I'm takin' my freedom puttin' it in my stroll
I'll be hop-steppin' y'all lettin' the joy unfold

I'm holdin' on to my freedom 'Can take it from me
I was born in-to it, it comes naturally
I'm strumming my own freedom playing the god in me
representing his glory hope he's proud of me...

I'm living my life like it's golden

Ez a dal olyan, mint amikor a növényeket Hoagland-tápoldattal locsolom: meghálálja az odafigyelést. Egyrészt a szöveg: ilyen gyönyörü, büszke verssel rég nem találkoztam, talán a durbani MetroFM nuginénijei szavaltak ilyet a reggeli müsorban. És az is megvan, hogy a szokásos négy zenei soros refrénben ötször énekli el, hogy "Livin my life like it's golden"? Azonkívül, hogy nagyon fekete funky, bólogatós az alap, fekete funky, dívás a hang, jazzes a zongora ott hátul, mégis zabálnivaló sláger. Naplementében csillogó tóparti diszkógömb. Jill Scott egy boldog nö, és ezt tudja.

ps. Az Eastcoast Remix ajánlható idöhiányos rádiósoknak, a Smitty a diszkósoknak. Az Instrumental pedig nem jó semmire. Abban egyszer sem énekel refrént ez a szeretnivaló hölgy.