szerda, október 19, 2005

Madonna - Hung Up (-)
Maverick, oct 2005

>A "Hung up" tökéletes hangzásával, könnyed dallamvonalával és ötletességével azonnal szerethető dal, újra meg újra meg kell hallgatni.< (t-online.hu)

Miről beszélünk? Miről? Miről? Komolyan, annyira felhúztam magam ezen a számon! Várok öt percet, meghallgatok valami mást, lenyugszom, aztán...

Madonnát komáltam pisisként is. Néztem a Zenebutik-pillangóval letakart emtívís klipet az emtévén, lajszla boníta, macsirió görl, meg a pepszis keresztégetés. Remegő kézzel bontottam ki a btóth-related első hanghordozó-csomagküldő szolgálatával érkezett Immaculate Collectiont 1990-ben, egyidőben, amikor még slágerlistás volt a Justify my Love a Billboardon. Bírtam a lépcsőn ülős laza Secretet, rajongtam a diszkógömbös Deeper and Deeperért, míg 1998-ban végre elhittem. Azóta újra, sőt egyre inkább csak hazudik, mégis, még mindig reménykedek, ha jön az új album.

És most itt ez a limes nulla.
Még remixet is kár belőle csinálni.
A nullát bármivel lehet szorozni.