vasárnap, június 19, 2005

Hallottam még @ Primavera 2005
Barcelona, 27 may 2005

Gravenhurst
A fátyolhangú srác csak becsapás. Igazi borongós roadmovie zene. Kell.

Iggy & The Stooges
Már megint a kutyám akart lenni, ezerszer láttuk már. Ezredjére sem fogott meg.

The Human League
A távolból láttam a kivetítőt, hogy ők nyomják a nagyszinpadon. Ezer más fontosabb zene történt, mint a doncsú vanmi bébi.

Kristin Hersh
Depressziósabb a nő, mint amikor Susanne Vega Tanita Tikarammal együtt mereng az elmulasztott lehetőségeken. Az egy szál gitár viszont kiválóan elringatott a Sondre Lerche előtt.

Erase Errata
Powepop girls alterpunkot nyom, avagy a plázacicák bedühödnek.

Psychic Tv
Csak annyi maradt meg, hogy a bácsi, aki könnyű nyári szadomazo bőrkosztümkét viselt, végig a közönség felé dobálta szilikoncicijeit, és közben mintha ordibált volna. Régen eldurrant polgárpukkasztás.

Soft DJ / DJ Psychocandy
Badihali Neoretro Punkdiszkó lehetett volna, ha az egyik lemezjátszóban kicserélik a tűt. Így minden másodikra a közönség helyett maga a szám kezdett el ugrálni. Némileg ez levont az élvezeti értékből, de aki kitartóan diszkózni akar, azt ugye semmi sem üldözheti el. Voltunk ezzel így egy páran.

Alter Ego
Kíváncsi lettem volna rá, hogy milyen az, amikor élőben potméterezi össze a skintes nyárislágert. Azonban sajnos még friss barátom, Daniel Kolumbiából sem tudott maradásra bírni, aki váltig bizonygatta, hogy szerinte is a magyar lányok a legszebbek. Hajnali fél néygkor már csak egy tábla robbanócukros banánízű tibicsokit akartam és egy puha ágyikót. (Krushnak esélye nem maradt: a partibuszon egy kopasz ember fejét találtam a szájamban, amikor az elbóbiskolásomból felébredtem a Placa Catalunyán)