kedd, szeptember 21, 2004

Hootie and The Blowfish - Cracked Rear View
Atlantic, jul 1994

1. Hannah Jane
2. Hold My Hand
3. Let Her Cry
4. Only Wanna Be With You
5. Running From An Angel
6. I'm Goin' Home
7. Drowning
8. Time
9. Look Away
10. Not Even The Trees
11. Goodbye

Ó, hát ez kamaszkorom legszebb csajozós zenéje! Amerikai rock, country, soul, blues egyben, gitárral, romantikus szövegek, ó, én ezt zabáltam. Beállítottam a 2, 4, 3, 8, 10, 1-et a miditornyon, ismétlöre tettem, azt' szerbuszvilág! A Time ma is simán vállalható, söt, az egész, úgy ahogy van, amcsi kolesz filinggel, gitárral, onlivanna bivittyúval. Ez egy igazi jó kis kamionos rockzene.

Aztán a CDt kölcsön adtam az orronpirszingelt Andreának, akivel két hétig jártam, és ahogyan az ilyen szerelmes rocklemezekkel szokott lenni, nem adta vissza, amikor szakítottunk, nála maradt. Vajon mi lehet a lemezzel?